AVUÍ ÉS UN DIA ESPECIAL…

Avui estem molt emocionades/ts i contentes/ts… I és que avui fem la festa de benvinguda a la nostra escola, al nostre espai. Cada grup ha demanat un desig per l’ escola que ha escrit en una fulla feta de cartolina i que han signat totes i tots. Hem sortit al pati i cada infant, amb les seves mans, ha posat terra per plantar l’ametller del seu grup on han penjat la fulla dels desitjos per l’escola.

Ha estat una activitat molt emotiva i plena de significat. La plantada dels ametllers simbolitzen els ciments de la nostra escola i del nostre projecte, de l’equip de mestres i de les famílies, que plegats hem agafat el compromís d’ensenyar i de fer créixer els infants en un ambient agradable, familiar, proper i motivador.

Aquesta tarda us esperem a tots i a totes per tal de poder plantar plegats un castanyer d’índies on hi podreu penjar els vostres desitjos.

Gràcies per  fer plegats l’escola.

Us deixem l’enllaç perquè podeu gaudir les fotos d’aquest moment.

1. Fissan

Quin moment més bonic! El temps passarà i les nenes i els nens i l’escola creixeran i passejarem aprop i els arbres ens recordaran la història tan bonica que plegats vam començar. Quina sort haver-la viscut!