AQUESTA SETMANA: CONÈIXER L’ESCOLA

Aquesta setmana la Maria i la LLuïsa ens han ensenyat l’escola. Hem anat a conèixer els nens i les nens de la classe d’ EI4 i la seva mestra, l’Eva Font. Hem anat al menjador i també al despatx on hem trobat l’Eva Cunill. Després a EI5 el Younes i l’Iker ens han presentat els seus germans i hem sabut el nom de la seva mestra: la Pam. A l’entrada hem vist els peixos i uns insectes molt peculiars, els INSECTES BASTÓ. Però el què més ens ha agradat fer és anar al pati gran!!!

També hem fet un dibuix per regalar als pares. Ja hem jugat molt tranquils i a les taules. I cada dia ens han explicat un conte.

La Maria ens ha presentat EL LLOP i ens ha explicat que cada setmana anirà a casa d’un nen o nena.

A estat una setmana molt intensa i plena d’emocions.

Aquest cap de setmana carregarem piles que dilluns ja anem tot el dia.