Teixint vincles – Bruc

Benvolgudes famílies,

Aquesta primera setmana de desembre hem tingut com a protagonista al Bruc. La Cristina que és la seva mama i ell mateix ens van ensenyar totes les cosetes que havien portat de casa i ens van explicar una mica perquè eren importants per ells. La robeta de quan era petit, el seu nino preferit “el pastoret”, moltes fotos i el conte “El timbaler del Bruc”.

La història ens va agradar molt! Vam voler escoltar dos cops com aquell noiet aixerit de Santpedor amb el seu timbal va ajudar a guanyar la batalla a l’exèrcit català.

Vam fer la cloenda de la sessió ballant la nadala que hem escollit del Pot petit.