COMIAT MELISSA

Na Melissa ens ha fet arribar aquest escrit per tots i totes les alumnes de P3

T’estimem Melissa!

“Ha arribat el moment d’acomiadar-nos i d’acomiadar aquest curs 2019-2020.

Ha estat un curs molt estrany i intens per tot el que ens ha tocat viure amb el Covid-19 i, tot i que el curs no ha anat com ens hagués agradat, ens hem de quedar amb les coses bones
que hem viscut, après i sentit, que segur que són moltes.

De ben segur que vosaltres, tant petitons/es i tant inexperts/es en la vida, no us esperàveu viure un confinament i una pandèmia mundial com la que hem viscut, els grans tampoc
estàvem preparats, però entre tots ho hem aconseguit. Sou uns campions i unes campiones!!

Gràcies per haver-ho fet tant bé i ajudar-nos tant. Sé que vam poder compartir poques vivències i estones a l’escola, m’hagués agradat que fossin moltes més, però en els poquets dies que vaig estar em vau arribar al cor. Sou tots i totes increïbles, la vostra essència us fa ser únics i això és el millor regal que se li pot fer auna mestra: un grup d’alumnes únics i fantàstics com vosaltres amb tantes ganes de viure i de ser feliços.

Les videoconferències dels divendres amb vosaltres han fet que aquest confinament fos més divertit i més emocionant, espero que per a vosaltres també ho hagi sigut. No sé si tornarem a trobar-nos pel camí, espero que sí,però el que sí sé és que sou i sereu especials sempre.

Recordeu que el més important és que sigueu feliços,que rigueu i somrieu, que jugueu i que obriu el vostre cor i la vostra ment, els coneixements arribaran sols si teniuels ulls i la ment ben oberts.
Gaudiu molt d’aquest estiu i d’aquestes vacances tant i tant merescudes.
Molta sort i molta força per la tornada, ja sereu grans i anireu a P4…
Felicitats per haver superat P3, us heu ben merescut la medalla de campions.

1 súper petó i una gran i forta abraçada petits, petites i famílies.

No perdeu mai aquesta màgia que us caracteritza!!”