Projecte: truquem a les famílies!

Hola famílies!

Com us vam explicar, hem necessitat ajuda per confirmar les nostres idees sobre l’alimentació d’alguns animals. Després de conversar a l’aula i decidir que la millor opció era trucar-vos ens hem posat a buscar quina era la millor manera de fer-ho. Us expliquem…

Primer de tot, vam acordar què hauríem de dir quan el pare o mare a qui truquéssim ens agafés el telèfon. Així doncs, vam establir un protocol:

1. Saludem i ens presentem.
  2. Què necessitem, informació que volem donar: alimentació d’animals.
  3. Donem les gràcies al pare o mare que ens ha atès.
  4. Ens acomiadem i diem adéu.

Després de tot això vam estar practicant en petit grup. Vam agafar uns telèfons que fem servir a l’ambient de joc simbòlic i cadascú de nosaltres va fer un simulacre de trucada. Un cop ja vam estar força convençuts i convençudes de la importància de seguir els passos establerts per tal que la informació arribés a les famílies, vam anar a buscar al Joan. Li vam explicar què estàvem fent i què necessitàvem per poder continuar amb la nostra investigació. Ell, molt amablement, ens va oferir la llista de telèfons i el telèfon de l’escola per poder trucar.

Vam escollir 6 animals i vam fer un sorteig. Hi hauria 6 famílies a qui trucaríem, una per cada animal i serien 6 nens i nenes de la classe qui farien aquesta trucada. Cal apuntar que vam donar molta importància al paper que cadascú té al grup encara que en aquesta ocasió no tots i totes poguessin trucar.

Finalment, ahir, amb ajuda de la Sònia, vam fer dos grups i vam començar a trucar a les famílies tal i com va quedar acordat al sorteig. Va ser un matí molt divertit, de nervis, d’emocions, de ganes de compartir els missatges i les respostes de les famílies amb els altres companys… Ens ho hem passat molt bé jugant, donant significat a allò que fem i aprenent!

MOLTES GRÀCIES PER COL·LABORAR AMB NOSALTRES, FAMÍLIES!

(Us deixem unes imatges. És possible que no les trobeu en el mateix ordre que es van fer)

Si cliqueu a la imatge podreu veure l’àlbum!