MAX, EL PROTAGONISTA DE LA SETMANA!

Hola famílies!

Com sabeu, els dimecres a la tarda fem Teixint Vincles i avui li ha tocat al Max compartir-nos els moments viscuts durant uns dies amb l’Aranya Teranyina.

Al matí ja tenia moltes ganes d’explicar-nos coses però ha sabut ser pacient i a la tarda… Quin munt de coses ens ha explicat! Primer de tot, el mateix dia que l’Aranya va marxar de l’escola, van anar a sopar pizza a casa de la tieta. No penseu que ha menjat pas malament aquesta aranya… També ha tastat la coca amb xocolata desfeta! Nyam, nyam!

Aprofitant que a Manresa era fira, el Max va portar-la a les atraccions on van pujar-hi junts i amb la companyia del Jan, el seu germanet. Sabeu que va guanyar pescant ànecs? Un súper ninja blau! Molts companys i companyes han aprofitat per compartir també el seu cap de setmana de fira.

El Nadal s’acosta i el Max ha aprofitat per decorar casa seva amb l’Aranya… Han fet un bon equip perquè el Max ha dit que l’arbre de Nadal ha quedat preciós! A la foto ho hem vist perfectament!

Finalment, ens ha explicat una història d’uns dracs, un conte molt divertit escrit amb rodolins. Però sabeu què és el que més sorpresos ens ha deixat? Que el Max es sabia cadascun dels rodolins de memòria! Amb les orelles ben obertes (i la boca també) l’hem escoltat amb molta, molta atenció!

Gràcies Max, has fet un bon treball i ens ha encantat la teva exposició!

Cliqueu a la imatge per veure l’àlbum