LA TARDOR ENTRA A L’AULA!

Hola família!

Avui ens agradaria compartir amb vosaltres un aspecte molt important que treballem a l’escola. Un dels objectius més important de l’etapa d’Educació Infantil és la Descoberta de l’Entorn; el fet que els infants preguin consciència de l’entorn que els envolta, dels canvis que hi ha en aquest i del pas del temps és un punt molt important que ajuda els nens i les nenes a situar-se i a donar sentit al seu dia a dia.

Des de l’escola aquest aspecte es treballa de moltes maneres; amb la rutina del bon dia per exemple, mirem el calendari, l’estació amb la que ens trobem i ens adonem com els dies van passant i l’entorn va canviant.

La tardor a més de ser una estació preciosa també és una oportunitat per treballar els canvis i aquest pas del temps ja que el paisatge en relació les altres estacions canvia radicalment. Per aquest motiu, us vam demanar que portéssiu fruits característics de la tardor, ja que a banda d’observar-los i que els infants els expliquessin a la resta de grup, ens van donar l’oportunitat de parlar de la tardor i de tots els canvis que aquesta portava.

A continuació si cliqueu sobre la imatge veureu algunes fotografies de les estones de rotllana on hem observat fruits i també d’una activitat d’art que vam aprofitar per fer amb els fruits de tardor!

ALBA: ARA ESTEM A L’ESTIU?

TOTS I TOTES: NOOO!!

ALBA: I AQUEST FRUITS QUE HEU PORTAT?

MIA: SÓN DE TARDOR

ALBA: I QUÈ PASSA A LA TARDOR?

EMMA: FAMÉS FRED

ONA: I CAUEN LES FULLES PERQUÈ FA FRED!

ALBA: I LES FULLES DELS ARBRES COM SÓN?

HUGO: MARRÓ I GROGUES

IRIS: I TAMBÉ VERMELLES I VERDES, PERÒ CAUEN

OVIDI: SI CAUEN DELS ARBRES PERQUÈ FA FRED

ALBA: I DESPRÉS VINDRÀ LA PRIMAVERA?

ONA: NO L’HIVERN I MÉS FRED!

ALBA: I AQUESTS FRUITS QUE HEU PORTAT?

NAIARA: TAMBIEN SÓN DE TARDOR

ALBA: I QUÈ VOL DIR QUE SÓN DE TARDOR?

OVIDI: QUE SURTEN A LA TARDOR

ONA: I ENS ELS MENGEM

ALBA: I QUIN COLOR TENEN?

CARLOS: COM LES FULLES

NAIAN: “AMARILLO, MARRÓN…”