LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA ÉS L’ONA!

Amb l’arribada del mes d’octubre a l’escola s’inicien noves propostes i aquesta setmana hem començat el TEIXINT VINCLES.  Com ja sabeu aquesta proposta busca potenciar l’expressió oral dels nens i les nenes d’una manera propera i significativa. En el cas de P4 explicant a la resta del grup el cap de setmana amb “l’Araña Hacendosa” i pel que fa a P5 explicant un conte.

La protagonista d’aquesta setmana ha estat l’Ona i ens ha explicat el conte “Tan diferents com iguals” de Javi Costales. El conte explica la història de la Lula, una tortuga que va a l’escola i els seus companys i companyes es riuen d’ella perquè és una mica lenta. El mestre gat fa reflexionar a tots els animals deixant clar que tothom té coses bones i dolentes i que en aquest món tots i totes som diferents.

L’Ona ha explicat el conte i mentre ho feia ha anat enganxant en una làmina els animals que anaven sortint, posant imatges a les seves paraules. Ha estat una molt bona manera d’explicar la història ja que ens ha permès seguir-la amb facilitat i entendre-la molt bé!

Ha estat un conte fantàstic que fa evident que les diferències són una realitat i que cal acceptar i respectar a tothom.

Gràcies Ona per haver compartit aquest conte tan especial amb nosaltres ENS HA ENCANTAT!