IRIA, LA PROTAGONISTA DE LA SETMANA!

Hola famílies!

Ahir la Iria va arribar ben preparada per l’ocasió i amb moltes ganes i il·lusió per compartir amb nosaltres les seves experiències amb l’Aranya Teranyina.

Aquests dies no han parat, eh! El passat cap de setmana l’Aranya va poder viure en primera persona una cursa del cros escolar. La Iria la va portar a córrer i així ensenyar-li com és d’important cuidar la nostra salut fent esport! Molt bé Iria, ets una gran esportista!

Van gaudir també de la celebració d’aniversari del seu germà gran. Diu la Iria que es una mica trapella amb ella però que l’estima molt! Van menjar pastís plegats i van gaudir d’una estona molt agradable compartida en família.

Ep! Han fet una sortida a l’Aquarium! Quin munt de peixos que vas ensenyar a l’Aranya, oi? També ens ha explicat que hi havia una caseta de fusta amb aranyes i va portar-hi a la nostra Teranyina per veure a les seves cosines, segons diu la Iria.

Com que a la Iria li agrada investigar i descobrir coses, van aprofitar amb la seva mare per fer un súper experiment i ensenyar a l’Aranya aquest esperit científic que ens ajuda a aprendre moltes coses. A la classe avui hem pogut veure com amb diferents líquids van crear 4 capes de varis colors i ben diferenciades… Per què deu ser que uns líquids es queden a sota i altres a dalt? Proveu-ho a casa!

Gràcies Iria, un plaer escoltar-te i veure com tan emocionada ens expliques les teves vivències!

Cliqueu per veure l’àlbum!