GAUDIU DE L’ESTIU, ESTRELLES!

Infants de l’aula de les estrelles,

Ja ha passat el curs!  L’hem deixat enrere sent els més petits de l’escola, per anar-nos fent tots cada cop més grans (en tots els sentits)

Hem passat un gran curs, començant amb l’Alba i la Mercè, i continuant per la meva incorporació després de Nadal. Tot i això, penso que ha sigut un procés molt fàcil on ens hem conegut, acceptat i adaptat ràpidament.

Els mesos que he estat a l’escola penso que hem fet grans descobertes entre tots, i poc a poc hem anat a aprenent, gestionant i intervenint per anar entomant i enllaçant amb ganes tots els aprenentatges. Penso que ens hem enriquit molt mutuament i hem gaudit molt, i això és el millor aprenentatge i experiència que ens podem emportar tots plegats.

Personalment, estic molt agraida per totes les experiències que m’heu fet viure, tant els infants com les famílies per la vostra implicació i acollida.

Agafeu molta força i ganes de descobrir i aprendre durant l’estiu que segur que P-4 serà un gran curs!

Gràcies per tot, Estrelles! Un petonàs i una abraçada gegant!!