FEM INSTRUMENTS PER LA SETMANA DE LA MÚSICA!

Hola a tothom!

Com tots i totes sabeu aquesta setmana a l’escola hem celebrat la Setmana de la Música ja que el dia 22 de novembre és Santa Cecília la patrona de la música.

Tota la setmana es fan des dels diversos àmbits activitats relacionades amb la música. Aquest any a Art hem fet la proposta de crear instruments musicals amb materials reciclats.

S’han proposat diferents instruments que els infants poguessin crear de manera autònoma i cadascú ha escollit el que més li ha agradat.

A continuació us deixem fotografies del procés a P3, P4 i P5. Cliqueu a la següent fotografia per veure-les totes.

Ha estat sorprenent veure com reutilitzant materials es poden crear diferents instruments; només cal fer volar la imaginació.

Ha estat molt divertit i han quedat unes maraques i uns pals de pluja molt creatius!