ARRIBADA DEL TIÓ DE NADAL P4 i P5 C

Hola família!

Cada vegada queda menys per Nadal i com no podia ser d’una altra manera aquest dilluns va arribar a l’escola el TIÓ!!

El dilluns al matí, els nens i nenes de P4 i P5 C  vam rebre una carta del Tió que ens deia que havia arribat a l’escola, però que amb tot el tema del Coronavirus li havia costat molt i que pel camí havia perdut la seva roba. Ens va demanar ajuda i ens va preguntar si el podíem ajudar a trobar els seus mitjons, així que vam sortir al pati a buscar-los i els vam trobar!

Amb l’ajuda de tots els nens i nenes de l’escola, el Tió va acabar ben vestit. Ara li anem donant menjar perquè el dia 21 cagui moltes coses!

Si Cliqueu en el link podreu veure un recull de  fotografies:https://photos.app.goo.gl/Ye2vGNQFZdTc1T8EA