ARRIBADA DEL TIÓ A P4-P5A

Hola família!

Cada vegada queda menys per Nadal i com no podia ser d’una altra manera el dilluns va arribar a l’escola el TIÓ!!

Al matí els nens i nenes de P4 I P5A  vam rebre una carta del Tió que ens deia que havia arribat a l’escola però que amb tot el tema del Coronavirus li havia costat molt i que pel camí havia perdut totes les seves coses. Ens va demanar ajuda i ens va preguntar si el podíem ajudar a trobar la seva bufada així que vam sortir al pati a buscar-la i la trobar!

Amb l’ajuda de tots els nens i nenes de l’escola es tió va acabar ben vestit i ara li anem donant menjar perquè el dia 21 cagui moltes coses!

Us deixem les fotografies del dia que va arribar: