ANIVERSARI HUGO, PAULA I RAYAN

Hola família!

El mes de novembre hi ha molts aniversaris a  P4 i P5A; en tenim 3 i els hem ben celebrat! Hem cantat, ballat i hem bufat les espelmes celebrant amb tots i totes que cada dia que passa ens anem fent més grans i el temps passa volant!

El dia 18 de novembre l’Hugo va fer 5 anys: PER MOLTS ANYS HUGO!!!

L’endemà dia 19 la Paula també en va fer 5: PER MOLTS ANYS PAULA!!!

També hem aprofitat per celebrar l’aniversari del Rayan que el dia 28 de novembre farà 5 anys i no estarà a l’escola per celebrar-ho: PER MOLTS ANYS RAYAN!!!

La festa per l’aniversari del Rayan també ens ha servit per despedir-nos d’ell. El Rayan marxarà a viure a un altre lloc i per tant, anirà a una altra escola. Ens hem posat una mica tristos  i perquè se’ n recordi de nosaltres li hem fet un arbre amb els nostres dits i hem pensat una frase entre tots i totes: ET TROBAREM MOLT A FALTAR RAYAN!