Ens visita en Yu-Quan

Aquesta tarda ha vingut a l’escola en Yu-Quan, un alumnes del Dani, el pare de la Ivet.

Teníem moltes preguntes preparades sobre Xina, i amb molta paciència ens les ha anat contestant. Sobre la muralla xinesa, sobre el menjar, sobre la roba, sobre les celebracions, de quina part de Xina és, el seu menjar preferit… Hem après moltes coses!

A més, en Yu-Quan ens tenia preparada una classe de números xinesos! Ens ha escrit els números de l’1 al 10 en xinès!

Al final li hem demanat un favor… Si ens podria escriure “UNICORNS” en xinès, i ens ho ha fet!

Ha sigut molt interessant! Moltes gràcies!

再见 [ zàijiàn] Adéu