BUSQUEM LLETRES XINESES PER L’ESCOLA!

Estem molt interessants i interessades amb la Xina i tot allò que l’envolta! Ara en hem fixat en les lletres, són molt diferents a les nostres, “s’escriuen amb palets però posats diferents als nostres” (dit per elles i ells).

Hem anat a buscar si, a l’escola, tenim lletres xineses. Ens ha costat una mica però finalment n’hem trobat! Hem buscat per la nostra aula, per la de 1r, la de P4, la de P3, per l’aula de material, per Psicomotricitat, per l’aula de construccions i de l’ambient científic, per la sala de mestres….. vaja, per tota l’escola!

Hem trobat lletres als ordinadors, a un joc dels racons matemàtics i, sobretot, a les etiquetes de la nostra roba!

Després n’hem buscat per internet, n’hem deixat posades algunes a la pantalla i així hem intentat escriure com els xinesos!