SETMANA MOGUDETA A 2N

Aquesta setmana ha estat una setmana molt moguda plena de sorpreses i activitats de tot tipus:

Dilluns ens va a venir a veure la Vella Quaresma amb les seves set cames! Per part nostra la vam rebre amb desenes de sardines

Dimarts els alumnes de primer i segon vam anar al Teatre Conservatori a veure l’obra de teatre “ La gallina dels ous d’or”

Divendres, a part de celebrar l’aniversari del nostre company Izan, ens van venir a veure els alumnes del mòdul de fusteria de Lacetania i per fi, vam muntar les Caixes Niu que prèviament havíem dissenyat.

CLIQUEU SOBRE LES IMATGE PER VEURE’N MÉS