Per fi, tornem a estar junts per aprendre. Som-hi!

Benvinguts altra vegada a l’escola Les Bases, la nostra escola! Tornem amb molta il·lusió per seguir avançant conjuntament.

El primer projecte que hem iniciat amb l’alumnat de 4t és: “La classe que ens imaginem” on els nens i nenes de l’aula estan indicant diverses propostes, a tenir present, per un aprenentatge i una millor convivència. Les idees s’han plasmat creativament en un dibuix i les han exposat oralment, a tots els companys i companyes de classe.

Han sortit racons tan interessants com:

• Racó de la calma
  • Racó matemàtic
  • Racó tecnològic
  • Racó de jocs de taula
  • Racó dels llibres…i molts d’altres.

Mirarem doncs quin material ens pot ser convenient per aprendre amb i en aquests racons, farem un pressupost i intentarem fer la classe al gust de tots per estar bé entre nosaltres i poder treballar amb una gran diversitat de prespectives.

Continuarà…

Aina i Titos