OCELLS DEL NOSTRE ENTORN

Seguint parlant sobre els ocells i les caixes niu, alguns de nosaltres expliquem que hem vist ocells venint cap a l’escola, o a l’hora del pati, o quan anem pel carrer amb els pares i mares… Però quins són aquests ocells? N’identifiquem algun?

Amb l’ajuda de llibres i tablets, investiguem quins poden ser alguns d’aquests ocells; en  busquem imatges, el nom i algunes de les seves característiques, que també ens serviran quan haguem de dissenyar les caixes niu.

Un cop recopilada la informació, hem imprès la fotografia i el nom de cada un d’aquests ocells, i hem fet un mural. De moment nosaltres hem afegit el colom, el pardal comú, la garsa i el pit-roig, però juntament amb els nens i nenes de 2n i 4t anirem ampliant-lo amb més ocells que anem veient prop de l’escola.

Cliqueu la imatge per veure com hem treballat!