Aprenem mates, tot jugant!

Bon dia a tots i totes!

Segur que heu sentit a parlar molt de la paraula: “gamificació”. Doncs bé, aquests aprendre tot jugant, és el que fem nosaltres en els racons matemàtics. Per a fer-ho, prèviament hi han uns jocs seleccionats per part de les mestres, segons els continguts que es volen aprendre en aquelles setmanes. Se’ls presenta a l’alumnat i ells, per grups,  observen i investiguen el joc, sabent a què jugaran, per què hi jugaran i entenent de manera conjunta les normes d’actuació.

Una vegada treballada aquesta primera part, l’alumnat ja està a punt per aprendre matemàtiques jugant, passant de manera rotativa per a tots els jocs disposats.

I aquí els tenim!

* Cliqueu a la foto per veure l’àlbum sencer!

Esperem que passeu una molt bona setmana!

Salut!

Aina i Titos