SOM ELS ORGANITZADORS DE LA SETMANA DE LA SALUT

Aquest any direcció ens va proposar un gran repte: ser els organitzadors de la setmana de la salut, que es celebra cada any a l’escola per promoure els hàbits saludables i prevenir malalties. Com que ja estàvem a punt d’acabar el projecte sobre la prehistòria vam acceptar el repte, així que el nostre segon projecte ha estat preparar una gimcana d’activitats per tots els nens i nenes de l’escola, des de P3 fins a 4t, tenint en compte també les mesures pel Covid.

Ens vam dividir en 8 estacions diferents i en cadascuna vam preparar una activitat: el joc de les cadires, un circuit d’exercici físic, saltar a corda, matar a conills, el joc de les estàtues, un joc de menjars saludables on calia encistellar cercles en imatges de menjars, el “5è diu” (versió adaptada del Simon Says) i, per últim, arrencar cues. Ens hem pogut posar a la pell dels mestres i monitors, ja que aquesta vegada ens a tocat a nosaltres ser els responsables de les activitats i, tot i que no ha estat fàcil, hem superat el repte, hem gaudit i els nens i nenes de l’escola s’ho van passar molt i molt bé.

Si cliqueu la imatge veureu una mostra de la setmana de la salut.