Racons matemàtics 2n trimestre

Aquest segon trimestre hem treballat diferents continguts matemàtics a l’hora de racons.

Hem treballat estratègia i càlcul de diferents operacions (sumes, multiplicacions) amb el següents jocs:

• Shoot the Ball
  • Codigo secreto
  • Sushi go
  • Matamosques

Amb el joc de cartes de l’UNO, hem treballat, la classificació,  l’estratègia i atzar.

Els escacs ens han servit per treballar la habilitat cognitiva del pensament lògic.

Entre d’altres activitats han estat introduir als alumnes en la geometria 2D i 3D, amb diferents jocs d’imants, buscant objectes per l’escola i classificant-los. No obstant, no hem deixat de banda treballar els diferents tipus d’angles.

De manera més sistematitzada hem dut a terme la resolució de problemes, amb les proves diagnostiques del departament d’ensenyament.

Per últim hem fet alguna activitat d’introducció als decimals i moneda d’euro, amb les revistes del supermercat que van portar de casa.