PRIMERES SETMANES I PROJECTE PREHISTÒRIA 5È

Hola a tots i a totes!

Els alumnes de 5è durant les primeres setmanes vam fer un munt d’activitats: jocs de coneixença, bingos de companys i companyes, Kahoots, punts de llibre, històries inventades amb els story cubes i també vam practicar com fer Power Points i com navegar pels recursos del Moodle Eix de l’escola.

La setmana passada vam començar el projecte de la prehistòria: primer vam remenar unes maletes amb estris i objectes prehistòrics per agafar idees de com podien viure els primers humans, quins recursos feien servir, o com ho deurien fer per alimentar-se i vestir-se. També vam classificar imatges relacionades amb la prehistòria seguint diferents criteris, per exemple les vam classificar per tipus d’ habitatges, espècies humanes, activitats o eines. Finalment, les vam claslsificar en les tres etapes de la prehistòria. Poc a poc ens anirem fent uns experts del tema!