Reunió de mares i pares delegats d’aula

Els pares i mares delegats/des d’aula estan convocats a una trobada que tindrà lloc  dijous 3 d’octubre a les 16:40 h a la sala de mestres (entrada principal de l’escola). Us hem fet arribar la convocatòria via email.

Us podeu descarregar també la convocatòria a la reunió aquí

Funcions del pare/mare delegat/da d’aula

Consells pels grups pares i mares de whats app

Festa de comiat de 6è

Els nois i noies de 6è acaben l’Educació Primària i marxen a l’institut.

Dimecres 19 de juny a les 20:30 h tindran lloc els actes de comiat als alumnes de 6è en el pavelló de l’escola. Els nois i noies han de venir ben guapos per la vetllada !

L’AMPA i l’escola us convida a familiars i alumnes de 6è a un petit pica pica en acabar les actuacions.

Esperem compartir amb vosaltres la festa!

Fotos de grup-classe a l’escola

266bc836e22f63f230f76904641ef0ca

Dilluns 13 de maig al matí la fotògraf Olga Grassot vindrà a l’escola per fer la foto de grup-classe del curs 2018-19. Les fotos podreu passar a buscar-les per la seva botiga. Els nens i nenes que aquest dia tenen educació física no cal portar xandall, poden venir vestits sense xandall.

Gràcies

El fotògraf ens informa que si hi ha algun/a alumne/a malalt o que no ve a l’escola aquest dia, tindrà l’opció de fer-se la foto un altre dia més endavant.

El dentista a l’escola

El dijous 7 i divendres 8 de març el servei d’odontologia de l’Àrea Bàsica de Salut de Palamós ve a l’escola a fer les revisions bucodentals. Les revisions es faran als alumnes de 1r i 6è a la mateixa escola. Les famílies rebran una carta del CAP amb la informació pertinent, i passada la revisió rebran un informe del nen/a.

Us podeu descarregar la circular aquí ( en breu )

Més informació al Canal salut de la Generalitat de Catalunya