Resultats de les Eleccions al Consell Escolar

El dimecres 22 de novembre es van celebrar les eleccions al consell escolar, sector famílies. Van participar 56 votants, un 10’13% del cens. Els resultats han estat:

Agata Adamek: 40 vots

Marta Taberner i Bou: 33 vots

En aquesta ocasió s’havien  de renovar 2 representants de les famílies. Amb aquests resultats queden proclamades nous membres del Consell Escolar del sector famílies: Agata Adamek i Marta Taberner i Bou.

La constitució del nou consell escolar serà abans del 19 de desembre.

Tota la informació està penjada al tauler d’anuncis de l’escola.

Des de l’escola agraïm a totes les persones que han col·laborat en aquest procés de renovació del consell escolar.

Mercat de la Joguina solidària

Com cada any, durant el mes de desembre es durà a terme el mercat solidari de joguines. A diferència d’altres anys, aquest curs no es realitzarà la recollida de joguines als centres. A la carta que enllacem s’exposen els motius pels quals no es fa la recollida.

El mercat es farà a la plaça dels Arbres els propers dissabtes 9 i 16 de desembre de les 8.30h a les 21.30h. En cas de mal temps es faria a l’interior de l’Espai Jove.

Gràcies per la vostra col·laboració,

Donem una segona vida a les joguines!

ELECCIONS AL CONSELL ESCOLAR

El consell escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, mestres, alumnat, mares i pares, personal d’administració i serveis, etc.

En aquesta ocasió s’ha de renovar 2 representants de les famílies, 2 de representants dels mestres i un representant del PAS.

CANDIDATES AL CONSELL ESCOLAR (sector famílies)

• AGATA ADAMEK (mare de l’Amadeo de 5è i la Lara d’I5)
  • MARTA TABERNER (mare d’en Maiol, de 1r)

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Les eleccions del sector pares i mares són el DIMECRES 22 DE NOVEMBRE de 8:30 a 16.15h, a l’aula d’acollida. Cal portar el DNI/NIE.

Us hi esperem!!

Eleccions al consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: direcció, mestres, alumnat, mares i pares, personal d’administració i serveis, etc.

En aquesta ocasió s’ha de renovar 2 representants de les famílies, 2 de representants dels mestres i un representant del personal d’administració.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc. Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

El curs escolar 2023-2024, el procés electoral s’inicia el 30 d’octubre de 2023. Publicació dels censos electorals fins el 15 de novembre. Constitució de les meses electorals abans del 10 de novembre de 2023. Constitució del consell escolar i presa de possessió dels membres el 14 de desembre de 2023.

Les eleccions del sector pares i mares són el dimecres 22 de novembre de 8:30 a 16:15h.

Tota la informació està penjada al tauler d’anuncis de l’escola.