Aquesta setmana a l’escola… (del 7 a l’11 de febrer)

Mica en mica, els infants més petits de l’escola tornen a la normalitat compartint estones de pati.

Aquesta setmana hem fet menjadores d’ocells amb cacauets. Les hem penjat als arbres del pati. Esperem veure molts ocells.

L’alumnat de 2n, a partir de la comprensió d’un poema de la pau, hem dut a terme activitats transversals d’art, projecte i llengua.

A 3r hem practicat els euros manipulant monedes i reglets per així treballar totes les monedes… hem comprat pagant i hem tornat el canvi, mentre ens ho passem bé!

Els i les alumnes de 4t hem fet una activitat molt divertida a la biblioteca del poble. Ens han explicat com funciona i hem construït i creat diferents poesies sobre personatges imaginaris.

A 5è hem fet la sortida als aiguamolls de l’Empordà, on hem pogut gaudir de la flora i fauna que hi ha en aquest parc natural de la nostra província.

L’alumnat de 6è a les sessions d’educació física ens estem iniciant als esports d’equip. Aquesta setmana hem estat practicant diverses activitats de rugbi.