AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (del 31 de gener al 4 de febrer)

Els infants de P3 jugant i aprenent amb els jocs de taula.

Els infants de P4 treballant la PAU i els conflictes. Han compartit estones de conversa, manualitats i un parell de contes molt entenedors.

Els nens i nenes de 1r hem resseguit les nostres mans, les hem pintat i hem escrit una paraula bonica per celebrar el dia de la Pau.

Aquesta setmana els alumnes de 2n hem treballat la PAU. Començant per fer un Pla de treball basat en el dia mundial de la PAU, mirant i escoltant un poema de la Joana Raspall, cantant cançons i sortint al pati a fer diferents formes amb els nostres cossos.

Aquesta setmana els nens i nenes de 3r hem treballat de diferents maneres el Dia de la Pau. Hem començat mirant un conte, fent petites i interessants reflexions i fent una manualitat. Ha estat una activitat molt profitosa.

A 4t jugant i compartint aprenem molt i ens ho passem molt bé.

L’alumnat de cinquè hem anat a descobrir els llibres nous que han arribat a la biblioteca de l’escola, gràcies a l’AMPA! Ha estat una experiència fantàstica, que ens ha deixat amb moltes ganes de llegir!

A 6è, en el projecte de medi, hem estat fent experiments amb electricitat estàtica: