Aquesta setmana a l’escola… (del 14 de febrer al 18 de febrer)

Els infants de P3 ens comencem a interessar pels nostres noms i els dels nostres companys/es

Els alumnes de P4 hem anat d’excursió al Circ l’Elefant d’or. S’ho han passat molt bé. Ha sigut molt emocionant.

Els infants de P5 fem la primera instal·lació amb paper de vàter i paper de diari.

Aquesta setmana a 2n hem treballat amb grups cooperatius cercant informació i compartint el que sabem dels esports que ens agraden. Ha estat molt interessant i ens hem ajudat entre tots. Hem continuat amb la pràctica del CODE i les sumes amb les targetes llampec, amb el suport de les reglets.

Les nenes i nens de 3r hem fet robòtica tot intentant seguir unes instruccions per muntar màquines simples treballades en l’anterior pla de treball. Seguirem fins que tots/es hi hàgim passat… D’aquesta manera anem descobrint passions.

A 4t hem treballat les fraccions mitjançant reglets, jocs, bingo i activitats al pati:

In 6th grade, we practice English through board games. A anglès practiquem l’expressió oral mitjançant jocs de taula.