Aquesta setmana a l’escola (del 21 de febrer al 24 de febrer)

Els més menuts de l’escola hem celebrat el carnaval amb la visita del Rei Carnestoltes. Ens ho hem passat molt bé!

Els nens i nenes de primer hem celebrat el carnaval i hem fet “l’animal”. Hem sortit a passejar i hem anat al parc a jugar. El rei carnestoltes ens ha visitat i molt bé ens ho hem passat.

Els nens i nenes de segon hem celebrat el carnaval. Hem sortit al bosc passejar i hem anat al parc de la Tirolina a jugar. El rei carnestoltes ens ha visitat i molt bé ens ho hem passat.

L’alumnat de 3r van anar de Colònies a Can Caballé. Ha sigut una experiència molt bona i genial!!!

Aquesta setmana els i les alumnes de 4t hem seguit totes les consignes que ens va marcar el rei Carnestoltes i després ens va fer una visita per comprovar-ho.

L’alumnat de 5è hem fet escriptura creativa mitjançant jocs de taula.

L’alumnat de 6è aquesta setmana hem seguit les consignes de Carnestoltes. El dijous gras a la tarda vam fer una sortida/berenada, amb tot el grup de grans, al parc de l’estació.