AQUESTA SETMANA A L’ESCOLA… (de l’1 al 5 de febrer)

A P3 gaudim manipulant i jugant amb els materials que ens ofereixen les mestres. Mireu algunes de les nostres produccions!

A P4 hem jugat amb globus a psicomotricitat!

Aquest curs no podem fer psicomotricitat, però a P5 ens ho passem pipa al pati fent jocs motrius.

2n Aquesta setmana us volem ensenyar com hem practicat l’habilitat del toc amb la raqueta i la pilota de tenis. Hem treballat els tocs amb la mà dominant i amb la no dominant. Així com tocs a la paret i tocs amb un company o companya. La veritat és que ens ho hem passat molt i molt bé.

2n English: We play memory game and we learn vocabulary.

3r Hem estat fent moltes activitats diverses: jocs de taula, lectura, coreografies, manualitats i fins i tot, alguns hem fet una sortida. Els nens i nenes de 3r B hem fet activitats relacionades amb el dia de la Pau: hem reflexionat sobre què vol dir “pau” i hem buscat la paraula amb diferents idiomes.

3r English: 1, 2, 3 count with me!

A 4t hem estat fent un Pla de Treball amb una temàtica molt lúdica, ens ho hem passat genial jugant i aprenent dels jocs de taula:
També hem construït figures amb reglets i després hem jugat sumant el seu valor!

A 5è estem treballant les fraccions, busquem equivalències i fem operacions:
Aprofitem que fa bon temps per fer fer les sessions de jocs de taula al pati:

A educació física estem treballant habilitats de coordinació i expressió corporal en el món del Circ, aquesta setmana fem d’equilibristes i malabaristes:

Per aprendre si els objectes són conductors o no d’electricitat, els alumnes de 6è hem treballat amb un circuit elèctric, la placa MakeyMakey i el programa Scratch. Ens ho hem passat pipa!