Webinari sobre meteorologia

Avui els alumnes de 4t han participat en un webinari sobre meteorologia. La nostra escola ha estat seleccionada per fer aquesta activitat promoguda pel Departament d’Ensenyament i el Servei Meteorològic de Catalunya.

Un webinari és una xerrada virtual, via internet, amb altres persones. La temàtica de la xerrada era sobre la meteorologia i més concretament el seminari es titulava “Com es fa una predicció meteorològica”.

En principi ens havíem de veure i escoltar via web amb altres dos escoles i el Servei Meteorològic de Catalunya (SMC) però per causes i dificultats tècniques la part d’àudio ho hem fet via telefònica.

Tot i les dificultats, aquí us deixem l’enllaç de la part teòrica del webinari i un petit vídeo dels alumnes mentre ho miraven.

https://youtu.be/pCL6sUOY6gM

 

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut