Avui, els ajudants de monitor de TVA han visitat l’escola La Serreta de Santpedor per explicar el conte de L’esquirol rapinyaire als seus alumnes. L’activitat ha estat una experiència molt enriquidora i positiva per a tots els participants.
A través del conte, els infants han pogut gaudir d’un moment lúdic i educatiu, fomentant la imaginació, l’escolta activa i el gust per la lectura. Alhora, aquesta trobada ha permès als ajudants de monitor posar en pràctica habilitats comunicatives, reforçar la confiança en ells mateixos i viure una experiència real d’aprenentatge i servei.
Aquest tipus d’activitats afavoreixen el vincle entre les dues escoles i aporten beneficis tant als alumnes de La Serreta com als de TVA, promovent valors com la cooperació, el respecte i l’aprenentatge compartit.
Sens dubte, ha estat una jornada molt especial que esperen poder repetir ben aviat!




