Avui, en el marc del Dia de la Pau, s’ha viscut una experiència molt especial! L’agrupament de monitoratge de TVA, ha anat a l’escola La Serreta de Santpedor per explicar el conte El conillet tafaner als alumnes d’I3, I4 i I5.
Els nostres monitors i monitores han fet una feina excel·lent, captivant l’atenció dels infants amb la història i fent-los partícips d’un matí ple d’aprenentatge i diversió. Ha estat una jornada enriquidora en què petits i grans han gaudit d’aquest moment compartit, fomentant valors com la convivència, el respecte i la pau.
A més, l’escola ha treballat el Dia de la Pau amb un mural col·lectiu i diverses dinàmiques per reflexionar sobre què significa la pau. Entre tots han construït un espai de diàleg i expressió que ha fet d’aquesta celebració un dia molt especial.
Una experiència inoblidable que, sens dubte, repetiran! 🌿✨🐰














