Ara que ja és la recta final d’aquest curs, algunes aules aprofiten per anar de colònies, gaudint del temps i la primavera. Aquesta darrera setmana, algunes aules de primària han anat de colònies a Can Riera! Una preciosa masia, molt acollidora al mig del Berguedà, que els ha permès passar uns dies i gaudir d’un entorn idíl·lic entre natura!
Com els agrada la natura, totes les sensacions que transmet són màgiques! Han gaudit de passejades pel bosc i de la companyia de la ‘Fada Taram’, que els va visitar i els va demanar la seva ajuda… necessitava trobar la primavera que havia perdut!
A través de tallers variats, i amb l’ajuda de tots els nens i nenes, van aconseguir recol·lectar elements de la natura per endinsar-se en la primavera més profunda!
I sabeu què? Ja tenen ganes de tornar a marxar de colònies… s’ho han passat molt i molt bé! Impacients per les colònies de l’any que ve!!
Compartim un recull de fotos d’aquesta estada tan primaveral, aventurera i única! Esperem que en gaudiu tant com ells!







































