Aquest dijous passat 25 de maig, els alumnes premiats de l’aula C1 i B7, van ser convidats a Santpedor, on se’ls va fer l’entrega dels Premis Drac, el certament literari que promou la nostra escola des del 2016 per Sant Jordi. La temàtica d’enguany era el còmic i el jurat, format per periodistes, il·lustradors i membres de la comissió organitzadora, ha escollit les dues propostes guanyadores.
L’entrega del premi als dos grups guanyadors ha anat a càrrec del subdirector de l’Escola Jeroni de Moragas, Eduard Mata, la responsable de la botiga Abacus de Manresa, Lis Escolà, i el regidor d’educació de l’Ajuntament de Santpedor, Agustí Comas.
Va ser un acte molt especial i el van viure amb molt d’entusiasme! Moltíssimes gràcies per convidar-nos.
El Jeroni aprofita per felicitar i donar l’enhorabona a tothom qui va participar d’aquests Premis Drac, continueu bategant per la literatura!!!





