MATINAL ESPORTIVA AMB EL QUERCUS

 



 

 

 

 

 

 

 

El passat dimecres 1 de març l’alumnat de TVA, juntament amb els alumnes del Grau mitjà de Tècnic/a en guia en el medi natural i de temps de lleure de l’institut Quercus, van portar a terme una matinal esportiva. Prèviament a la trobada, els alumnes del Quercus van anar a l’escola a conèixer els alumnes per poder adaptar i preparar totes les activitats a les necessitats dels alumnes.

Així doncs, aquest dimecres van poder gaudir d’una matinal d’esports molt enèrgica, inclusiva i en què tots i totes s’ho han passat molt i molt ! 

   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>