Taller de ceràmica al Cicle Inicial

L’alumnat de Cicle Inicial hem fet un taller de ceràmica amb mestres de l’Escola municipal d’Esplugues, que van venir a l’escola i ens van ensenyar a moldejar aquest material. Hem après la diferència entre el fang i la ceràmica, la temperatura a la que s’ha de coure el fang i també tècniques per treballar-lo. Una setmana més tard, els nens i nenes de 1r i 2n vam anar a l’Escola municipal i vam pintar les nostres peces amb engobes. Allà també vam veure els forns on es cou el fang per transformar-lo en ceràmica.

Voleu veure les nostres creacions? En unes setmanes tindrem les peces esmaltades i cuites a l’escola i ens les podrem endur a casa, quina il·lusió!