MATRÍCULA

Podeu demanar cita prèvia per formalitzar la matrícula (cliqueu sobre la imatge): El període de matriculació és del 14 al 18 de juny

del 14 al 18 de juny de 8h a 14h’

Documentació que cal portar:

PREINSCRIPCIÓ (famílies que no van fer la preinscripció en el nostre centre)

• Fotocòpia del DNI o passaport dels pares i de l’alumne/a
  • Fotocòpia del llibre de família

MATRÍCULA

-Tres fotografies mida carnet del nen/a d’Educació infantil o  una fotografia si la matrícula és per Primària

– Fotocòpia del carnet de vacunacions

– Fotocòpia de les dades bancàries del compte corrent o llibreta d’estalvis.

– Fotocòpia de la targeta sanitària.

També haureu d’emplenar i signar la documentació següent

Carta de compromís educatiu (dues còpies, una per l’escola i l’altra per la família)

Autorització a la imatge

Ordre de domiciliació de rebuts

Dades alumnes

Us podeu descarregar els documents per si els voleu portar ja signats i emplenats de casa. Aquests documents estaran també disponibles al centre el dia que vingueu a formalitzar la matrícula.

Projecte Educatiu d’Entorn

Hola famílies!!

Durant aquest curs, les classes de 5è i 6è hem participat al Projecte Educatiu d’Entorn EDUNAUTA!! Hem realitzat algunes activitats tant a l’escola com a altres espais d’Esplugues. Aquest mes de juny hem realitzat la festa de cloenda amb una tarda de jocs!! Si voleu veure com ens ho vam passar, feu click a la fotografia i en veureu d’altres.

Relaxació i massatges a EI3B

Uffff, que nerviosos que estàvem l’altre dia!!!!

Vam tenir una idea per relaxar-nos: vam apagar els llums, ens vam estirar a terra i mentre sonava una música relaxant, la Judith ens va explicar una història.

Un cop ens vam tranquil·litzar, ens vam posar per parelles i ens vam fer un massatge. Ens va agradar molt i, sobretot, vam quedar molt relaxats.

Si cliqueu a la imatge podreu veure els vídeos d’aquest moment tan especial:

Escola Japonesa

Els i les alumnes de segon han participat aquesta setmana en un intercanvi amb l’escola Japonesa de Barcelona. Les dues escoles han treballat l’explicació d’una festa popular així com han mostrat i presentat la seva escola a través d’exposicions orals breus.

Els ha agradat moltíssim conèixer altres cultures!

EI3 visitem les aules d’EI4

Aquest matí hem aprofitat que la segona planta de l’edifici d’infantil estava buida i hem decidit que els infants de EI3 ja estàvem preparats/des per visitar la segona planta del nostre edifici.

Pujar a la segona planta representa un pas més en tot allò que implica créixer i fer-nos grans.

Hem vist amb il·lusió als ulls: les aules, espais comuns, joguines, dibuixos, contes…i ens hem imaginat com serà el curs vinent.

Aquesta estona de descobriment ens ha ajudat a entendre que la nostra etapa a EI3 està a punt de finalitzar. Comencem a tancar etapes. El curs vinent ja no serem els més petits de l’escola!

Si cliqueu a la imatge podreu veure un recull de fotografies d’aquest moment tan especial:

Caminem descalços (EI3)

Sabeu que vam fer ahir els nens i nenes d’EI3?

Vam caminar descalços pel bosc!!! També vam experimentat amb el sentit de l’olfacte, el de l’oïda i el de la vista.

Si cliqueu a la imatge podreu veure un recull de fotografies:

La veïna

Avui l’alumnat de Cicle Inicial, ha disfrutat de l’activitat “La veïna”, un conte on a partir de la festa s’hi treballa la interacció i la diversitat cultural com a element positiu i la millora de la convivència.

Racons Català / Castellano

Els nens i nenes de 1r treballen per racons l’expressió escrita, la consciència fonològica i la commprensió lectora, tant en llengua catalana com en la castellana.

Així aprenen al mateix temps que disfruten de l’aprenentatge!

Pd: fes clic sobre la imatge per veure’n més.

Els ritmogrames musicals

Els ritmogrames són una ferramenta que s’utilitza per fomentar l’expressivitat i la creativitat. Tot açò es treballa través dels acompanyaments rítmics i els moviments corporals, tenint com a base la cançó i el llenguatge musical.

A continuació, s’observa a distints grups de l’escola, interpretant-los:

Sortida: Granja d’Aventura Park

Els nens i nenes de Cicle Inicial han visitat avui la granja que es troba situada a la població de Terrassa. Allí han aprés la classificació dels animals segons els ossos, l’alimentació i la reproducció.

A més, els han cuidat i els han donat de menjar. Així, com conèixer la seva manera de comportar-se i el lloc on viuen. Per últim, han fabricat mantega casolana.

Un dia complet i genial!

Pd: Fes clic sobre la imatge per veure més fotografies

DESCOBRINT L’EURO!

Hola hOLa followers!

Com ja sabeu a 3r treballem per racons. En aquesta ocasió estem treballant les equivalències, el valor i el càlcul amb els euros. Amb aquesta metodologia treballem a més de les mates altres àrees de manera transversal. I què vol dir això? Doncs que treballem diferents competències aplicant coneixements i estratègies autònomament.

Aquí teniu una petita mostra!

1. Racó “EL PREU JUST”.
  2. Racó ” La botigueta dels donuts”
  3. Racó ” Càlcul”
  4. Racó  Mc’ Donald

Una abraçada!!!

Landart

A 3r hem descobert un moviment artístic que fa servir la natura per crear les obres d’art, es coneix com a LANDART. Ahir a la tarda vam anar al parc a fer les nostres creacions, però com són efímeres i potser ja no hi són us deixem una mostra de la galeria d’art que vam fer ahir: heu de clickar a la següent fotografia.

Petits i petites mestres de 3r

El Bosc Vertical

Els nens i nenes de Cicle Inicial han realitzat una sortida al Bosc Vertical de Mataró. Allí han sentit la velocitat de les tirolines, caminar a través de lianes i a través de ponts, túnels, passarel·les i xarxes; viure el bosc des d’un altre punt de vista.

Han gaudit moltíssim!

Pd: si feu clic a sobre la imatge principal podreu veure les fotografies del dia d’avui.