CURSA SOLIDÀRIA SAVE THE CHILDREN

Les dues últimes setmanes abans de Setmana Santa, tots els cursos de l’escola van participar a la cursa solidària Save the Children per recaptar diners dins del projecte quilòmetres de solidaritat.

Aquest any la recaptació es destinarà al fons d’emergència de Save the Children per donar suport als nens i les nenes víctimes de conflictes. Molts menors no coneixen altra cosa que els bombardejos, la necessitat de fugir i la impossibilitat de portar una vida normal. Les seves llars, escoles i espais de joc s’han convertit en camps de batalla des de fa anys.

Com escola volem felicitar a tots els nens i les nenes pel gran esforç fet durant la cursa i agrair a les famílies les aportacions econòmiques que heu fet. No hi ha quantitats petites, totes són importants!

L’Isidre diu SÍ A LA PAU!

Després de les vacances us informarem de quina ha estat la recaptació.

Us deixem un vídeo amb imatges de la cursa.

Vídeo cursa solidària