CARNESTOLTES A EI 🤡🥳

Ahir a la tarda vàrem celebrar la festa de Carnestoltes a l’escola amb una desfilada de tots els grups i amb unes disfresses espectaculars.

Però portem molts dies preparant aquest moment i vivint la festa i la disbauxa carnavalera a l’escola.

Mireu tot el que ha passat:

• Busquem les consignes del Rei Carnestoltes. 10 de febrer:

El Rei Carnestoltes ens va preparar un joc de pistes pels voltants de l’escola i al final hi vam trobar una capsa amb les consignes per la setmana dels bojos.

Cliqueu sobre la imatge per veure les fotos

• Confeccionem les nostres disfresses

Les famílies ens han ajudat moltíssim

Van realitzar dos tallers de confecció de disfresses i ens ho van preparar tot per a què nosaltres poguessim lluir ben guapos i guapes per la desfilada.

Després a l’aula nosaltres vam acabar de preparar tots els complements.

cliqueu sobre la imatge per veure les fotos

• Activitat carnavalera a la piscina de La Plana

El dimecres teniem sorpresa a la Plana. L’equip de tècnics ens van preparar una activitat ben diferent.

Vam fer pintura corporal i vàrem confeccionar un mural ben acolorit.

Cliqueu sobre la imatge per veure totes les fotos

• Dijous gras:

Vam fer un esmorzar de germanor, tots els nens i nenes del cicle junts, a la pista. Les mestres ens van donar a provar butifarra d’ou i no en va sobrar gens!! Mmmmmmmm Què bona!!

cliqueu sobre la imatge per veure totes les fotos

• Consignes Rei Carnestoltes:

I evidentment hem respectat totes les consignes que ens ha manat el Rei Carnestoltes per a la setmana dels bojos.

Cliqueu sobre la imatge per veure totes les fotos

FELIÇ CARNAVAL A TOTHOM I GRÀCIES FAMÍLIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ