Creem i representem: Cine mut!

A l’Escola del Poble Nou del Delta, i a l’àmbit musical, hem creat històries relacionant-ho amb la temàtica conjunta com a ZER: El cinema!

Hem creat la història pensant en l’estructura bàsica d’un relat:

1. Introducció.
  2. Nus.
  3. Desenllaç.

Després, hem intentat afegir elements visuals i amb gestos, que puguin explicar la història amb la major claredat possible.

A continuació, l’alumnat que estava fent de públic ha hagut d’explicar quines coses ha vist i entès.

Per últim, els/les creadors/es de la història han explicat aquells detalls que no ha dit ningú del públic, i s’ha fet una revisió per a la següent història que havien de crear.

Esperem que us agradi!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *