Vaga Mundial pel Clima

Dimecres 25 per la tarda, l’alumnat de l’Escola del Poble Nou del Delta vam saber que hi havia una Vaga Mundial contra el canvi climàtic el dia 27 de setembre i ens vam unir a la que organitzava la Plataforma pels Sediments amb voluntaris de SEO/BirdLife i Ubora a la Badia dels Alfacs. Vam fer-ho, perquè volíem actuar, ja que parlant a l’escola ens havíem adonat que al Delta li està afectant molt i li afectarà el canvi climàtic. Si es desgelen els pols i puja el nivell del mar, el Delta pot desaparèixer i si canvia el clima afectarà als animals i plantes que també poden desaparèixer.

És per això que tots els i les alumnes de l’escola vam decidir participar a la vaga fent cartells amb les nostres consignes i fer un vídeo per mostrar al món el què volem per a la nostra Terra. També vam decidir netejar una part de la Badia dels Alfacs i assistir a la lectura del manifest.

Aquest és el vídeo resultant.

Escrit per l’alumnat de CM i CS.