Hem rebut postals d’Índia.

Aquesta setmana ens ha arribat un paquet a l’escola que contenia postals dels nostres nous amics de Mumbai. Dintre del paquet hem trobat postals dirigides a l’alumnat de l’escola i mentre restem a l’espera de més postals, les hem penjat per decorar l’aula de Cicle Mitjà i Superior.

Nosaltres també hem volgut enviar postals però no les hem comprat, les hem fet amb les imatges de la nostra zona que més ens han agradat i les hem editat personalment. A les postals els grans hem descrit en anglès el nostre poble i els petits hem descrit com som. Les nostres postals ja estan de camí a Mumbai i estem desitjant que les rebin i les gaudeixin com nosaltres hem fet.