VALLÈSBOT 2021-2022

L’alumnat de 4t de l’escola varen assistir a la V Edició de la Vallèsbot (curs 2021-2022) que es va celebrar dimarts 24 de maig la pista polivalent de Canovelles.

De 9.00 a 12,00, els centres de primària i secundària participants en aquesta jornada de robòtica han mostrat els seus prototips. L’eix de totes les idees desenvolupades han estat elaborats sota el lema: Pedalem.

En aquesta edició de la Vallèsbot, més de 26 centres han exposat els seus enginys robòtics i maquetes realitzades pels mateixos alumnes.

La nostra escola s’ha presentat amb dos projectes, el primer tractava d’implementar els carrils bici al voltant de l’escola i el segon fer una bicicleta elèctrica reciclant components electrònics d’instruments que, generalment, llencen a l’abocador. Hem fet una bona feina i desitgem tornar a la pròxima edició a més idees d’un futur que ja és present en el dia a dia del nostre alumnat.

FOTOS DE LA VALLÈSBOT