TALLER PER LES FAMÍLIES, COM TREBALLEM LES MATEMÀTIQUES?

Durant aquesta setmana l’escola organitza un Taller per les famílies amb el títol: Com  treballem les matemàtiques. La nostra comunitat educativa podrà explorar amb el material que fem servir, les possibilitats i les alternatives, totes vàlides, que ens podem trobar.

Els tres Tallers d’aquesta setmana, han estat molt dinàmics, amb una  primera part teòrica explicada amb vídeos protagonitzats per l’alumnat del Cicle Mitjans i després una sèrie de reptes per les famílies  per poder manipular el material i experimentar, van sorgir moltes preguntes que vam aclarir entre tots/es.

Com a cicle estem molt contentes i contents de la participació de les famílies, ens encanta veure com esteu d’interessats en descobrir tot el que fem a l’escola amb els vostres fills i filles.