NADALES 2.017

Ja venen! Ja han arribat! I ja s’han passat! Però encara som en bon moment de veure i sentir als nostres fills i alumnes celebrant l’arribada del Nadal amb la tradicional cantada de nadales al pavelló esportiu municipal Tagamanent. I com podia faltar la nadala de l’equip de mestres dedicada a alumnes, mares, pares, avies, avis … desitjant-vos el millor pel proper any 2.018.

La celebració va acabar amb el sorteig de paneres, que com sabeu estan confeccionades amb les vostres aportacions i els beneficis van destinats a l’abaratiment de les sortides i colònies.

QUE EL PROPER ANY SIGUI PER A TOTS … DEL BO… EL MILLOR!!

PREPARATIUS                                   NADALA P3

NADALA P4 (en preparació)           NADALA P5

NADALA 1r                                        NADALA 2n                        NADALA 1r i 2n (anglès)

NADALA 3r                                        NADALA 4t                         NADALA 3r i 4t (anglès)