TRENQUEM EL SILENCI

Coneixeu a la Carme Diaby?

Aquestes primeres setmanes del segon trimestre, els nens i nenes del cicle de grans hem tingut la sort de conèixer a aquesta noia que ha vingut a l’escola a explicar-nos la seva experiència.

La Carme va patir abusos sexuals quan era petita i ara és una activista que vetlla per ajudar a qui pateix el que ella va patir però també lluita perquè tothom aprengui a cuidar-se i a respectar el seu cos.

Trenquem el silenci és un taller molt interessant que vol denunciar els abusos sexuals i alhora vol que els qui l’escolten entenguin que cal aturar i denunciar aquests fets.

La Carme ens ha explicat que quan una cosa no ens agrada hem de dir NO i sobretot no amagar-la. Cal explicar les coses que ens fan mal encara que pensem que són un secret que no es pot dir.

Ha estat una activitat molt interessant i l’hem gaudit molt.

GRÀCIES CARME!

Aquí us deixem una mostra del que hem fet.