TALLER DE LÒGICA MATEMÀTICA A 3r

El passat divendres 21 de maig, va venir  a l’escola un monitor, anomenat Enric, que va ensenyar als nens i nenes de tercer diferents jocs de lògica matemàtica. Aquest curs s’ha hagut de fer així, a l’escola, en comptes de al Museu de Matemàtiques de Cornellà, degut a la pandèmia; és una sortida que sempre es fa en aquest nivell.

Es treballa la lògica matemàtica a partir de la geometria, de les seriacions,  escacs, dames…

L’objectiu d’aquesta activitat és ajudar a desenvolupar el pensament per tal de fomentar-ne la seva estructuració mental i la capacitat de raonar, en l’alumnat.

La resposta de l’alumnat va ser molt positiva doncs, malgrat havien de pensar molt, els va agradar moltíssim, i esperem que aquesta activitat es pugui fer de la manera prevista, és a dir, al mateix museu.