REUNIÓ DE DELEGATS

Un parell de cops al trimestre els delegats de l’escola es reuneixen per parlar de temes molt importants. Com ja sabeu tenim un representant per classe, escollit pel grup, i que és la persona encarregada de transmetre dubtes, propostes, queixes, opinions… en aquesta reunió de delegats, amb l’ajuda de la Pilar, comparteixen tot el que s’ha parlat a les diferents classes durant les tutories. Després aquests delegats han de transmetre al seu grup tot el que s’ha parlat.

Ahir es van reunir, van valorar les danses de la Castanyada, van fer propostes per Nadal, i van compartir altres temes. Després van ajudar a la Comissió de Biblioteca a decidir la paraula guanyadora del Concurs de Paraules.

Aquests nois i noies fan molt bona feina!!!

Més fotografies