Judici al Rei Carnestoltes

Amb el judici al Rei Carnestoltes hem tancat la Setmana Cultural i el Carnaval d’aquest any. Unes activitats que han girat al voltant dels hàbits i l’alimentació saludable. Però així ho han vist els nostres alumnes

“La setmana cultural va ser divertida i una mica pesada . M’explico: el divendres va tornar a venir el Carnestoltes!!! El primer dia de tots, és a dir el dilluns a les 9:00 el rei Carnestoltes va dir que vinguéssim de hawaians i vam fer diferents activitats i jocs. El dimarts havíem de venir elegants. El dimecres havíem de venir vestits de nenes i les nenes de nens!. El dijous havíem de venir amb un coixí al cul, a l’esquena o bé a la panxa.

El dimarts 28 vam fer la Rua i va ser molt guai. Hi havia música, molta gent, … i al final vam fer el judici al Carnestoltes. Els nens de cinquè li van dir un poema molt bonic. Per sort el Carnestoltes es va salvar de la cremada!

També vam fer un màster chef de pinxos i hi havia jurat i tot!

I això ha passat a l’Escola Congost!”

Adán López  4B

DIEM SI CREMEM EL CARNESTOLTES

El dia 28/02/2017 a les 12’15 ha tocat el timbre i hem baixat tots els nens i nenes al pati, a la pista de futbol. Després hem cridat el Carnestoltes i els nens de 5è B i 5è A han fet el judici. El veredicte ha estat: No, no cremem el Carnestoltes!!!”

Eric Aguilar 4B