DIA DE LA MÚSICA

Aquest dijous hem celebrat Santa Cecília que és la patrona dels músics i a tot arreu es fan actes al voltant de la música. Els més petits del cole hem tingut la sort de poder gaudir d’un concert ben especial: alumnes de 6è ens han presentat diferents instruments, un violí, un timbal i una flauta de gralla, i hem escoltat el so que fan. Ens ha encantat!!! Ho han fet molt bé!!!

Després tots hem cantat i ballat les cançons del nom de les nostres classes, trens, tortugues, pirates, dracs, taurons i dofins. I els nostres companys ens animaven….al final de la festa fins i tot les “senyus” han cantat i ballat.

“La música uneix les persones”

Més fotografies